fredag 22. november 2013

TOMMELEN OPP FOR METALLSTOLER !!

Hei dere.
I dag vil jeg legge inn et godt ord for metallstoler.
Jeg prater av erfaring :)
Er mor til fire gutter og en jente.
Husker så godt da de var små og satt ved matbordet.
De skulle alltid sitte å vippe med stolen å balansere på stolens bakbein.
De klarte ikke å holde seg, samme hvor mye jeg sa i fra.
Matbordstolene holdt derfor aldri noe særlig lenge.
Nå har jeg har invistert i metallstoler selv om barna har blitt store.
Skulle bare hatt de for mange år siden, men det fantes ikke slike stoler i handelen da.
Det hadde spart meg både for penger, stadig innkjøp av stoler og for tjat og mas.
Jeg elsker desse stolene, ikke bare fordi de er uslitelige, men også fordi de er kanalltøffe.
Passer like godt i et rustikk hjem som et minimalistisk.
Ønsker dere en fantastisk helg:)
Alt godt <3
Laila
Bildet er fra Bolig Pluss nr 1/ 2013
Det nydelige hjemmet til Amalie og Ole Johnny Fagerli i Eidsvik utenfor Ålesund.
De vant Konkuransen om Norges vakreste hjem i 2011

Matbordstol.

Barkrakk

Taburett




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar