tirsdag 12. november 2013

FOTOSHOOT, JULEFIN:)



Gradestokken viser 10 grader og det småregner mot ruten.
Men jeg vil ikke hører det:)
Nå er det julemusikken i mitt hode.
Med vakkert vær og gode temperaturer helt til nå kom det brått på.
Mine kjære kunder har også våknet til etter en lang "sommer" og er det litt panikk.
Julebordsantrekk, julekjole, julegaver, nye møbler... :)))
Ja, mine kjære, i går hadde Rakel og jeg oss en liten "fotoshoot".
Her er noen bilder. Kanskje dere kan få litt gode tips til jule/julebords- antrekk.
"Fottøyet" ble altfor store til Rakel men det får vi bare ta med et smil :)
Pluss at vi tok kjolene direkte ut av innpakningen uten å stryke de :)
Store klemmer ❤ Laila 

Lekker sort kjole med kremfarget krage og kremfarget kanter på armene.
Hervist med underskjørt i kremfarget, sort bolero og vintage selskapsveske.

Det skal ikke være enkelt :)
med for store sko.


Kjole i vinttage stil.
Nydelig kjole og nydelig blå farge


Her er kjolen vist med sort bolero og sort vintage veske.

Rød julekjole <3
Samme modell som den blå kjolen.
Sort bolero, sort underskjørt og sort vintage selskaps veske.






2 kommentarer:

  1. Er på jakt etter noe lignende som den første, svarte kjolen! Hvor har du fått tak i den? :)

    SvarSlett
  2. Hei Renate. Denne kjolen selger vi i nettbutikken :)
    Den er avbildet med ekstra underskjørt i fargen Ivory.
    Ønsker deg en riktig god helg.
    MVH Laila

    Følg linken så kommer du direkte til kjolen.
    http://www.landromantikk.no/produkter/klaer/retrokjoler/swingkjole-vintagestil.html

    SvarSlett