søndag 6. oktober 2013

JUL PÅ FORSKUDD.

 Hei alle dere og riktig god søndag.
Nå er vi nettopp hjemme etter en tur i skogen.
Vi hadde håpet å finne sopp, men det ble det ikke noe av.
Det har vært altfor tørt i hele sommer og fortsatt nesten like tørt,
så derfor svikter soppen oss :(

Ja, jeg er helt enig, det er ennå for tidlig å begynne å snakke om jul :)
......men i helgen har jeg tatt noen bilder av metall baljer/kar,
fra Ants and Sugar som vi selger på LandRomAntikk,
og som jeg har lyst å dele med dere.
Baljene/karene passer perfekt å sette juletreet i.
Det ble så fint, og jeg ble så fornøyd :)
Jeg er så trøtt og lei av juletrefoten som vi har hatt i alle de år.
I år blir det et av desse karene til  juletret vårt.
Nedre del av treet er satt i en mindre krukke el.
Denne innerkrukken fylde jeg med grus for å gi stabilitet.
I innerkrukken kan man helle på vann slik at treet holder seg lenger.
Ta en titt på bildene.
Hvitt saueskinn under karet gjorde seg veldig bra :)
Karet kan du kjøpe i nettbutikken ved å følge denne linken:
http://www.landromantikk.no/kar-i-metall.html
Pyntet med englevinger og levende lys :)
Dette karet passer også ypperlig som badekar til mindre barn.
Mine barnebarn koser seg veldig når de bader i dette.
Dette er et annet kar med hank i hver ende.
Det er vel mer riktig å kalle det for "balje".
Under denne baljen har vi lagt en heklet duk :)
Karet kan du kjøpe i nettbutikken ved å følge denne linken:
http://www.landromantikk.no/balje-i-metall.html
Karene/baljene er antikk sinkfarget.
Noen steder er det felt med litt mørkere farge som dere kan se her.
Meget sjarmerende ;)
Dette treet er pyntet med snøfnugg. De er laget av jute som er pyntet med små perler.
Aldeles skjønne til å pynte julegranen med.
Fra Ants and Sugar
Ønsker dere alle en fortsatt god søndagskveld.
Ta godt vare på hverandre.
Husk at alle desse dager, det er det som er livet.
Alt godt fra
Laila


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar