lørdag 21. september 2013

RÅFLOTT ELLER FORNUFTIG ?



Har lenge ønsket meg Asiatic Pheasant serviset med rosa mønster fra Burleigh Pottery.
I uken som gikk fikk vi inn Gerberaproduktene, ildfast keramikk og jerngryter.
De viser seg at det er samme rosa fargen på dette som fargen på Asiatich Pheasant mønsteret.
Tror ikke jeg klarer å holde meg lenger :)
Det er kanskje litt råflott, men jeg har veldig lyst til tømme kjøkkenskapet for alle gamle serviser og rester av ulike kopper og kar.
For ikke å snakke om teflonpannene som nå skal forbydes i handelen.
Jammen på tide etter at en hel generasjon har fått giften i seg:(
Dette vil bli erstattet med Asiatic Pheasant serviset som skal brukes til hverdags, altså hver dag, sammen med jerngryter og ildfaste former i rosa, fra Gerbera.

2 kommentarer:

  1. Har drømt om dette serviset i flere år,det er så vakkert.Og sammen med alt det fine du har på ønskelisten din her.....sikler jeg og har dånedimpencaldeles!
    Ble veldig nysgjerrig på den kasserollen,minner litt om Le Creuset men faktisk enda finere :)
    Dere har den vel i butikken ?
    Jeg må sjekke nettbutikken ihvertfall,falt pladask!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Hei Tove. Jerngryten og alt det andre på ønskelisten finnes i butikken :)
    Jerngryten er flott. Synes du burde stikke innom butikken å se den "live".
    Ha en fantastisk dag. Klem Laila

    SvarSlett