mandag 30. september 2013

Min fantastiske Gerbera jerngryte

Hei til alle dere :)

Det er mandagsmorgen, jeg sitter og nyter min kaffekopp og er snart på vei til jobb.
Fikk bare så lyst til å dele dette bildet med dere:)
Jeg er så stolt over min nye Gerbera jerngryte, den er over all forventning.
Har lenge ønsket meg en riktig jerngryte, og når jeg kunne få den i rosa kunne jeg ikke holde meg lenger.
I helgen var det selvsagt "Fårikål" til middagog gryten fikk hedersplassen på bordet.
Den tok seg riktig flott ut.
Den kan brukes på alle type topper, induksjon, keramikk, grill og gass.
Den har et nonstick belegg på innsiden som gjør at maten ikke brenner seg fast og den er av den grunn kjempelett å holde ren.
Det er en drøm å lage mat i den, også for meg som ikke liker å lage mat :)




Ønsker dere alle en riktig flott uke.

Husk at: "Drømmen er hjertets grøde, uten drømmen blir hjertet øde".

Alt godt fra
Laila


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar