søndag 21. oktober 2012



JEG ER SVAK FOR SINK :)

Må ærlig si at jeg er veldig svak for sink og metall med sin rå og naturlige overflate.
Dette gjenspeiler seg også i butikken:)
Synes dette materialet setter et veldig koselig og rustikk preg på interiøret.
Nå på høsten og fremover mot jul er det bare topp, spør du meg.
Og for den som ikke liker denne overflaten eller at den ikke passer inn, er det bare å ta frem sprayboksen i den fargen man ønsker og SPRAYE I VEI :)
Fint blir det og fargevalget er stort! Har sprayet en del saker og det funker flott.
Det er så gøy og ikke minst spennende når man kan gjøre noe på en litt annen måte og ikke bare det tradisjonelle.
Akkurat nå har vi et godt utvalg sink og metall til salgs i butikken, noe jeg riktig gleder meg over.
Klem Laila

Dette bildet er tatt i butikken. Ikke akkurat det beste bildet og de beste omgivelsene, men vi får i alle fall vise frem produktene :) Alt du ser på bildet er til salgs.


METALLKNAGG MED ROSE
Denne matcher fint sammen med gardinstangen og kan også brukes på siden av vinduene til å henge gardinen i.
Slik du ser på bildet over.
http://www.landromantikk.no/produkter/knott-knagg/knagg-med-rose.html

METALLROSE
En skjønn metallrose som pynter opp i all sin enkelhet. Den kan brukes til alt fra pynt på gaver til å knyttes i et sløyfebånd og henge den rundt en gardin. Bruk fantasien ! Ofte kan slike små detaljer være prikken over ien :)
http://www.landromantikk.no/metallrose.html
GARDINOPPHENG
I LOVE!!!!
Dette gardinopphenget skal jeg ha flere av.
Har allerede bestemt plass for det på to steder hjemme.
Har et litt smalt  og høgt vindu på badet som er så kjedelig. Der kommer denne gardinstangen til å passe perfekt sammen med de andre sink produkter som jeg allerede har.
Slik som toalett holder, knagg med rose, vankanne og fat i sinkfarget metall.
Har en gammel barneseng hjemme som Maja på 2,5 år (mitt lille barnebarn) bruker når hun er på besøk.
Nå blir det sengehimmel på henne, det kommer prinsessen til å synes er stas :)
Gleder meg til å få det på plass:)
http://www.landromantikk.no/oppheng-for-gardin-og-sengehimmel.html


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar