onsdag 4. april 2012

ÅRETS NETTBUTIKK!

Hei!

Årets nettbutikk skal kåres og vi håper på å få din stemme! :)
Får vi det blir vi selvfølgelig KJEMPE GLADE! <3
+ At vi gir deg muligheten å være med på trekningen av vår håndlagde hengekøye i økologisk bomull!



Det eneste du behøver gjøre er:

1) Stemme på oss i "årets nettbutikk"
2) Legge igjen en kommentar her i bloggen.

Bli følger av oss på bloggen også da vel :)





Få også dine nære & kjære til å stemme på oss, gjerne hele familien :)))
For hver stemme kan du legge igjen en kommentar!

Du kan stemme frem til og med 15 april.
Klikk her:  BRING.NO - Stem på LandRomAntikk

30 kommentarer:

  1. Så har I også fået en stemme fra mig i DK ;o) Pøj pøj. God påske, hilsen Helene Persson

    SvarSlett
  2. Takk Helene! En God påske ønsker vi deg også! Klem!

    SvarSlett
  3. Da har jeg stemt og endelig blitt en følger og ikke bare en titter her inne;)Lykke til med nominasjonen..alltid mye lekkert hos dere..og håper at en hengekøye kanskje kommer denne vei;) Da bursdag er på søndag og den hadde vært lekker i naboens hage..slik at vi i rekka kan kose oss uti deilige sommerkvelder i den;) God påske fra Marianne Alisøy

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen som følger Maja & takk for din stemme :)
      En God påske fra oss til deg!

      Slett
  4. Da har jeg stemt. God påske
    Klem, Audhild

    SvarSlett
  5. Heisan :)

    Dere har fått en velfortjent stemme fra meg :) Og jeg følger dere :)

    Riktig GOD PÅSKE !!!!!

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sandra! tusen takk :)
      GOD PÅSKE!!

      Slett
  6. Har selvsagt stemt på dere:) Sussi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Sussi! :) Det liker vi! God påske!

      Slett
  7. Har selvfølgelig stemt på dere:) Flott butikk og blogg:)

    Hanne. A.H.

    SvarSlett
  8. Stemmer på dere, en flott nettbutikk
    Hilsen Siv-Anita

    SvarSlett
  9. Da har jeg stemt på dere, lykke til! :-)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  10. Semmer på dere, flott nettbutikk
    Hilsen Siv-Anita

    SvarSlett
  11. Har stemt på dere, fortsatt God Påske! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og fortsatt god påske til deg også :)))

      Slett
  12. Stemt på dere og håper dere vinner!
    Nyt siste rest av påsken!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hilde! Vi nyter til maks, håper du gjør det samme :))

      Slett
  13. Stemt! Ikke tvil om hvilken nettbutikk som er den beste!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anonym :)) Om du vil være med i trekningen så må vi vite vem du er :) Klem!

      Slett
  14. Stemt og følger dere :) Lykke til, til både dere og meg selv ;) Dere fortjener å vinne med deres flotte nettbutikk :) Ønsker meg veldig den nydelige hengekøya, til min over 100 år gamle hage <3 (Ønsket meg en, men fikk ikke...til bursdagen min i går...)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for din stemme Vibeke :) Vi trekker vinneren den 16 april! Ha en fin uke!

      Slett
  15. Jeg har stemt. Dere har flotte varer, delikat og oversiktlig nettside.

    SvarSlett
  16. Da har jeg stemt. Flotte varer, delikat og oversiktlig nettside!

    SvarSlett
  17. Da har jeg stemt på dere:) håper dere vinner! alltid moro å sette seg ned og kose seg med nettsiden deres som gir meg masse inspirasjon:)

    Mvh Erika,som synes hengekøyen er lekker;)

    SvarSlett
  18. Stemt på dere :)
    Elsker vasken min jeg kjøpte hos dere :)
    Gammel frans vask!
    Dere er jo bare best!

    Klem

    SvarSlett
  19. Stemt Vettu!
    Stå på!
    Rakel F

    SvarSlett